SNART MOT YSTAD

ja mina kära bloggläsare, idag ska jag till ystad. 
min mamma, mammas sambo och mina buspojkar kommer om unigefär en kvart och hämtar mig hos pappa. 
min morfar har en husvagn i ystad som vi ska sova i inatt och mysa i under kvällen,
medans vi nu på dagen ska hänga vid stranden, 
campingen ligger precis vid stranden liksom. 
det ska bli sjukt mysigt och detta bestämmdes igår. 
jag har min kamera med mig så jag kommer fota en massa som kommer upp på bloggen senare i veckan. 
 
justde, frågestunden, 
skulle svarat på frågorna idag men det hinner jag nog inte, 
ska försöka hitta en stund att göra det, ska ju göra det i ett videoinlägg. 
men annars kommer det imorgon så sista chansen att fråga nu. 
 
men nu för jag göra mig klar inför dagen, uppdaterar mer sen ifrån min iphone. 
ha en underbar sommardag precis som jag ska. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0