UNDERBARA DAGAR

jag har tillbringat två otroligt bra och mysiga dagar med min älskling i solen.
vi kom till Andrés husvagn i fredags vid fem tiden unigefär.
vi åt och så sen stack vi till stranden och så mysigt.
på lördags morgonen efter frukost så stack jag och André ner till stranden och solade och badade i havet.
sen stack vi in till hamnen och köpte glass.
när vi kom hem så var vi en stund och kollade tv och sen stack jag hem,
vi hade gäster hela kvällen och det var mycket trevligt.

imorse så hade jag ställt klockan vid tio,
visste att det skulle bli en stekande varm dag så ville inte slösa bort den på att sova,
vid tolv så cyklade jag med familjen ner till badet,
solade och så tills André kom,
vi badade mös och hade sjukt kul hela dagen.
sen så var vi en liten stund hemma hos André innan han skulle iväg.
jag stack hem och sen iväg till släkt,
hade kul där en stund och sen hem och åt,
nu ligger jag i älsklings säng och han kommer snart hem,
mysigt att redan vara här och veta att han kommer snart, men ska sluta tråka ut er med text om samma sak hela tiden.
men vi hörs igen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0