VARMASTE DAGEN PÅ SOMMAREN

ja som rubriken säger så är det helt galet varmt idag, och jag ligger hemma i trädgården och myser med min kisekatt.
har inte gjort så mycket mer idag, vaknade vid halv elva.
sedan dess har jag ätit frukost och legat här ute och väntat på bättre tider..
alla har såna dagar som dem bara vill att dagen ska ta slut,
en sån dag har jag idag och inget vill som jag.
fruktansvärd huvudvärk och magont gör inte saken bättre heller,
sen finns det ingenting att äta, jag har ångest inför jobbet imorgon..
det är så fruktansvärt tråkigt, det är helt sjukt, längtar bara till jag är klar med det helvetet.

lite glatt kan jag iallafall skriva i detta i lägget, igår hade jag en helt fantastisk dag.
det började i fredags kväll efter maten pratade vi om vad vi skulle göra då igår(lördag), vi bokade biljetter och åkte tidigt igår morse upp till Göteborg.
vi gick på stan först, sen käkade vi middag på en resturang, gott var det !
sen tog vi oss till nya Ullevi där matchen spelades.
det var Zlatans PSG som mötte Ronaldos Real Madrid, det har så sjukt coolt alltså, verkligen ett minne för livet,
på arenan slutade allting med ett helt magiskt fyrverkeri och sen körde vi hem.
vi kom hem vid två tiden då jag gick raka vägen in i sängen och somnade.

tillbaka till idag och nuläget,
ligger som sagt på gräsmattan på en jättestor handduk och ska snart äta lunch,
jag är så himla hungrig men som sakt det finns ingenting hemma så jag får väl nöja mig med banan eller någonting ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0