INTE HUNNIT BLOGGA IDAG

tjenixen bloggen, visst har det varit en underbart varm och skön dag idag ?
här har det iallafall varit riktigt stek hett med strålande sol.

dagen började vid nio för vår del, då vi åt frukost och gick ner till stan för att köpa tandborste och trosor som jag hade glömt att packa ner..
så typiskt mig att alltid glömma något viktigt.
en gång hade vi borta match i fotbollen och jag glömde mina fotbollsskor liksom, hur smart får man vara liksom.

iallafall så sen fixade vi oss och gästerna kom,
vi åt kallskuret och det var supergott till lunch.
sen chillade vi, snackade och så.
sen så gick vi hem till våra andra kusiner för att hämta motor cykeln som vi fick åka.
riktigt häftigt var det verkligen och det känndes så härligt att koppla bort allting och bara känna vinden susa.
sen till middag så åt vi gillat och annat gott,
vi firade ju min kusins examen idag så alla gästerna var här hela dagen och dem sista stack för typ en halvtimme sen så det blev en lång dag med släkten.
senare på kvällen spelade vi kub, mitt lag ägde ut dem andra första gången sen var det lika hela andra med dem andra vann.
nu ligger jag i sängen och kollar runt på telefonen och ska snart spela lite suduko.

bilder kommer i veckan från kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0