KVALITETS TID MED PAPPI

i gårkväll stack jag till älskling,
jag skulle egentligen hem men jag hade glömt mina nycklar hemma så jag sov hos honom.
vi somnade rätt tidigt, typ tolv tiden,
älskar att somna tryggt i hans famn.
vi vaknade av att hans mamma ringde vid halv åtta,
sen stack jag hem vid tio.
jag och pappa åkte direkt iväg med bilen,
åkte först till Lomma och gick vid hamnen, sen åkte vi en sväng till vid bjärred och lite andra ställen,
sen mot Lund stad för att äta.
vi åt kycklig med pommes och sallad,
vi satt vid en bänk och njöt ett tag.
sen åkte vi vidare mot Nova för att shoppa,
jag handlade avslutningsklänning, bh till lärarmiddagen och ett halsband till lärarmiddagen.
jag fick också en dnky klocka av pappa i avslutningspresent för att jag slutar nian.
kommer kanske bilder på det senare..

just nu ligger jag och pappa i vars en solstor på baksidan och njuter av typ 30 graders stekande sol och klarblå himmel,
har också införskaffat kött och nypotatis som det blir till middag ikväll och sen ben & jerry's.
kommer fler inlägg senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0