OTROLIGT HÄRLIG KVÄLL

igårkväll spenderades med världens bästa pojkvän,
vi var först hos honom på eftermiddagen med sen stack vi hem till mig för att äta.
efter maten så stack vi ut i det otroligt sköna vädret och spelade basket,
jag vann verkligen inte, haha typ 21-10 till honom..
vi fotade också lite, blev några skit fina bilder som kommer upp här kanske senare idag eller imorgon.

sen så åt vi glass och kollade lite på James Bond filmen som gick på tv.
sen gick vi in och la oss i sägen och kollade på en film till och somnade,
han är och jobbar nu men vi ses senare igen.

jag har sovit en stund och nu kollar jag på life happening,
en sjukt bra film som är verkligen värd att se.
jag har också varit duktig och lagat mannagryns gröt till frukost till mig själv,
sen så har jag noppat mina ögonbryn och borstat tänderna,
efter jag har ätit lunch sen så ska jag städa lite och duscha.
men nu så ska jag kolla på filmen, ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0