SOLIGT VÄDER IDAG

efter en helt okej skoldag, halv tråkiga lektioner och en usel vårkonsert så ligger jag i solen och myser med min kise.
ja som har redan har sakt så hade vi vårkonsert idag,
det var typ en låt jag gillade och sen va det en massa skit metallica som jag verkligen hatar,
det är liksom inte äns musik, dem bara står och skriker ?

iallafall så hade vi först vanliga lektioner,
vi städade på so lektionen, alla skåp och det sur ut som kaos,
alla slängde ut alla papper dom hade i alla mappar ner på golvet.
sen på lunchen satt jag med älskling,och spelade suduko, helt beroende alltså.

efter skolan sen så stack jag och André ner till busstationen för han skulle in och köpa kostym till lärarmiddagen vi har på måndag.
jag stack hem och nu solar jag i den underbara men lite blåsiga vädret.
så härligt, första gången detta året jag ligger i bikini utomhus.
min älskade kise tycker nog inte det räcker att hon är svart i pälsen för hon la sig bredvid mig på min handduk och solar också.
haha, men nu ska jag spela lite på min mobil och fortsätta sola, kommer fler i lägg i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0