VANLIG DAG PÅ JOBBET

sov hos älskade André igår, så mysigt att vakna bredvid honom efter att varit ifrån honom nästan en vecka.
sen idag så skulle båda vi jobba och klockan ringde nog minst fem gånger innan vi gick upp.
sen åkte jag bussen i en och en halv timme, sov nästan vela vägen, fett sköt.
sen har jag jobbat ifrån tio i nio till nu,
fick gå tidigare för jag hade inget att göra.
annars har dagen varit bra, förutom att det ofta blir långtråkigt på jobbet,
eftersom jag gör samma sak i flera timmar.
efter detta sommarjobbet så ska jag verkligen njuta när jag har så mycket pengar, och kan handla vad jag vill.
så underbart, men just nu är det så jobbigt.

jag har iallafall "långledigt" nu, över midsommarhelgen,
ska vara hos mammi.
vet ni vad ?
det suger att bussar typ alltid är sena, igår satt och och väntade i typ 20 min för bussen var sen, fick riktig damp alltså.
nu ska min buss gå om tio minuter, hoppas jag iallafall, det ska inte vara sent idag.
har iallafall negerbullar och klubba jag kan njuta av på hem vägen.
kommer säkert somna till lite också.

men nu har jag inte mer att säga,
kommer uppdatera mer nu i helgen, lovar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0