ÄNTLIGEN FREDAG

jag brukar faktiskt inte längta till fredagarna men denna veckan har jag faktiskt gjort det.
för att det kommer bli en riktigt härlig helg, läs imorgon så får ni veta vad som händer då.

idag i skolan har jag varit jätte glad, gladare än vanligt.
jag tillbringade min dag med underbara Sanna & Felicia.
vi skrattade och hade jättekul.
på musiklektionen hade vi vikarie som inte var musiklärare så vi fick göra vad vi ville,
vi tre och två killar satte oss i ett rum och sjöng Ronny och Ragge har en mack ihop,
det tillbringade vi 40 minuter till.
sedan hade jag och Aaron matråd med rektorn och mattanter, gick ovanligt snabbt och bra.

nu ligger jag i andrés säng för första gången denna veckan.
kollar lite på tv medans han städar.
sen ska vi bygga tusenbitars puzzel och äta tacos med hans mamma ikväll.
otroligt mysig fredagskväll, hade inte kunnat bli bättre.

skriver när jag ska sova / en glad tjej '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0