ÄNTLIGEN ..

.. så ska jag få träffa min älskade pojkvän igen,
sist jag såg han och fick krama om honom var i torsdags,
nu är det måndag och jag längtar så jag tror att jag dör.
vi skulle egentligen träffats igår men han kom hem så pass sent så vi inte hann,
så vi sa att vi skulle komma tidigare till skolan så vi han riktigt säga hej och nu sitter jag här och väntar.
jag så glad, det bubblar av lycka inom mig.
det är verkligen sjukt underbart att vara så verkligen kär, igår när vi pratade så berättade jag en sak för honom och ja började skratta så svarade han efter att han verkligen hade saknat mig röst.
älskar det, men nu ska jag inte skriva mer, ha en lika bra dag som jag kommer att ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0