GODMORGON BLOGGEN

igår va en dag som ja inte han skriva, så det fick bli bara lite bilder.
var i skolan precis som vanligt.
fick våra skoltröjor och byxor, otroligt nöjda blev vi.
efter skolan stack jag hem till älskling liten stund för sen skulle ja klippa mig.
hon klippte av fem centimeter och jag blev nöjd.
skönt att inte gå runt med slitet hår.
senare på kvällen hade vi lag/föräldramöte,
pratade om framtiden för laget och så,
blir förmodligen vi som är stommen i ett U-lag och kan låna från damlaget om vi blir lite spelare till någon match.
iallafall, stack jag och min syster hem och åt sushi.
min minsta syster fyllde år igår,
senare åt vi också prinsesstårta.
nu sitter jag helt klar och bara väntar på att tiden ska gå.
men nu ska jag borsta mina tänder,
skriver senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0