HÄRLIG FREDAG

dagen har tillbringats med ett leende på läpparna av mig,
för det mesta har jag varit med André i skolan.
på musik lektionen så skulle vi skriva egna låtar, musik & text, i grupper.
men jag valde att göra de själv annars får man inte gjort så mycket.
jag blev helt klar med ackorden så nu börjar det jobbiga med texten.
men det ska jag nog klara.

efter skolan så stack jag, pappa, min lillasyster och hennes kompis till kids&friend i Staffanstorp och skulle byta min systers hunter stövlar, sen körde vi till Willys och handlade mat.
köpte också ett kilo godis på Konsum sen när vi kom hem.
nu måste jag äta lite, ska ha tjejkväll för små med tjejerna i min klass och tjäna pengar.

kommer bilder och mer om kvällen när jag kommer hem senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0