INGEN TRÄNING FÖR MIG IDAG

denna dagen har varit otroligt jobbig,
min mun värker så jag tror jag kommer dö även om jag tar Alvedon.
speciellt var det otroligt jobbigt i matsalen,
alla satt och åt mat så satt jag där med två drick yoggis och inte blev alls mätt.
sen hade vi också bara tråkiga lektioner,
efter skolan gick jag hem med André till honom och stod och snackade ett tag sen gick jag hem.
sen jag kom hem har jag tyckt synd om mig själv framför tvn,
sen han jag ätit tomatsoppa med sugrör,
och istället för att träna idag sitter jag senare lugnt och kollar på andrés träning.
tränar själv inte för jag inte fått i mig något idag nästan och min mun gör fruktansvärt ont.
skriver kanske mer senare, ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0