LITE MER OM MIG

HAR DU:
Ett förhållande: yes
En bästa vän: nej
Haft ett seriöst förhållande: ja verkligen
Dejtat en av dina bästa kompisar: alltså i början när jag var med andré så blev han min bästakompis, 
och sen mer och mer. 
Blivit kär vid första ögonkastet: nej
Fått ditt hjärta krossat: ja
Skrikit åt en lärare: ja
Kysst någon och sedan ångrat dig: nej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nä men vem ja varit med
Några smycken som kostat över 1000 kr: nej 
Några husdjur: världens två sötaste katter, har haft 2 kaninen och en katt till innan också
Hamnat på polisstation: nej
 
DAGENS:
Klädsel: tights, linne, stickad tröja
Hår: nersläppt
Låt: pink - just give me a reason
robin stjernberg - you
Vill ha: objektiv till min kamera och en stor tv på mitt rum 
Sjuka: mina hämska tänder som gör så ont att jag tror jag dör snart
Drog: soppa, hihi
Saknad: André men ska snart träffa honom
Godis: choklad, det ända jag kan äta uatn att bita på
Attityd: jätte glad
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: jävlar vilken finne du har på kinden
 
FÖRSTA:
Bästa kompis: Emilia
Husdjur: kanin, älskade Sotis
Semester: Frankrike
Jobb: mitt sommarjobb jag ska ha i sommar, resturange
Köpta skiva: har jag ingen aning om
Riktiga kärlek: ANDRÉ
Piercing: öronen
Konsert: nalle konsert
 
SENASTE:
Personen som sms:ade dig: sara
Personen som du kramade: Emily
Peronen som ringde dig: André
Personen som du ringde: André
Personen du sa "jag älskar dig" till: André
Bilfärd: hem
Filmen du såg: Hannah Montana
Gången du grät: igår, munnens fel
Måltiden: soppa
 
SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: nej fyfan
Våga hoppa bungyjump: aldrig i livet
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: villö bara ha andré, tatuerar han sig så bryr jag mig inte
Kalla dig själv lycklig: världens lyckligaste
Hellre ta bilden än vara med på den: olika i olika lägen
Kunna gråta över en kille: ja verkligen
Kunna gråta över en tjej: ja 
Ljuga för någon: nej
Kunna springa 50mil: aldrig 
 
VAD:
Gör du just nu: lyssnar på musik
Ska du göra imorgon: vara med älskling
Säger du till dig själv när allt känns svårt: det blir bättre
Har du med dig in på bion: godis och bacon chips
Är det för färg på dina byxor: svarta
Är det för väder hos dig just nu: soligt men kallt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: inte något speciellt
Skulle du göra om du vann på lotto: olika hur mycket jag skulle vunnit men typ köpt objektiv, tv, resa, kläder
 
BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: bror på
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här vecka: nej
Luvtröjor: vadå luvtröjor ?
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: yes 
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: bror på vem det är
 
VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: olika
Vilken ålder har varit bäst hittills: 15
Mage eller rygg: mage
Chocklad eller godis: godis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0