MIDDAG HOS SLÄKT

dagen har varit helt fantastisk precis som gårdagen,
vaknade bredvid älskling dock mycket senare idag inte förren tolv,
vi gick ut och åt frukost han pannkakor och jag mackor, rostemackor är så gott !
sen kollade vi på en serie, den har gått på mtv i usa och den var sjukt bra.
vid lite över fem så stack jag hem och bytade om,
sen cyklade vi med familjen till släkt,
vi har precis ätit och nu sitter jag i soffan med en tjej som är lika gammal som mig och lika blyg som mig,
vi kollar Harry Potter i 100 graders värme och busar med Charlie som precis fyllt ett.
men nu får jag försöka hitta något ställe jag kan sova imorgon natt,
förmodligen hos André, men vi hörs !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0