ONSDAG IDAG

nu sitter jag på spanskan, känns faktiskt riktigt skönt att gå i skolan.
jag vet inte om det bara är jag med jag brukar faktiskt längta till måndagarna,
om man tillexempel har gått en hel helg och inte gjort någonting,
inte träffas sin pojkvän, inte ätit något godis, inte tränat, utan bara suttit framför tvn och datorn och väntat på att timmarna ska gå.
i skolan kan man vara den man vill, träffa sina vänner, pojkvännen, känna att det finns nytta med att leva.

annars händer det inte så mycket idag,
blir ångest ätande ikväll eftersom jag får min tandställning nere imorgon och kommer inte kunna äta ordentligt på någon vecka.
känner mig inte jätte taggad på det, det ända bra är att jag har världens bästa pappa som lagar soppor, lös potatismos, och köper det jag vill för han vet själv hur det är eftersom han också har haft tandställning i antal år när han var i min ålder.

nä nu får jag verka lite intresserad på lektionen.
btw, skrev inte igår för jag var med min älskling efter skolan och när jag kom hem somnade jag dirrekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0