VAD VILL NI ATT JAG SKA GÖRA ?

hej alla bloggläsare. 
jag har faktiskt inte direkt tänkt på att jag skriver så folk sitter och läser
tänker liksom på att skriva för att senare kunna gå tillbaka och läsa vad jag gjorde 
vad jag tyckte om saker och vad jag har för outfits. 
 
men jag började tänka om nu när jag fått klagomål över att jag bara skriver om 
vad jag gör och inte något annat. 
jag kommer fortfarande att skriva om vad jag gör på dagarna 
för att jag själv vill som jag sa kolla tillbaka. 
jag vill även skriva om andra saker, 
men om ni vill kan ni väl vara snälla att komentera vad ni tycker att jag ska skriva om ? 
det hade varit lättare för mig då för jag vet ju inte vad ni vill att jag ska skriva om. 
 
jag kommer fortsätta med dagens outfit & 20 days challenge. 
men något mer ni vill läsa om ? 
 
tack på förhand ! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv om din förebild

2013-03-05 @ 21:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0