VÄRLDENS BÄSTA HELG

rubriken talar för sig själv,
skriver kort nu om helgen för att jag är så trött och vill verkligen sova.
igår så vaknade jag vid elva tiden, satt framför datorn hela dagen.
sen fixade jag mig och sen cyklade jag och familjen hem till älskling & hans familj.
vi åt middag där tillsammans och sen vid tolv stack dem hem och jag stannade kvar.
sov hos älsklingen och vi somnade vid typ halv tre,
efter att ha kollat på alvin och gänget och sen lite mtv.
vaknade bredvid min skatt imorse,
fixade oss och åt frukost sen ner och kolla när hans lag spelade,
André spelade dock inte för han va ju sjuk hela veckan.
sen va vi hemma hos André, spelade spel, kollade på tv och åt mat.
sen nu har jag precis kommit hem och nu ska jag sova.

imorgon kommer fler än ett inlägg jag lovar.
godnatt hela världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0