FREDAG IDAG

vaknade idag tidigare än vanligt,
packade klart och fixade mig, åt frukost och cyklade till skolan.
sen har det flutit på bra idag, tillbringat mest tid med älskling.
på matte lektionen spelade vi två olika matte spel, jag vann båda gångerna.
på musik lektionen fin fixade jag på min låt, och övade lite grann.
sen hade vi svenska och engelska.
lunchen var inte världens godaste men lite åt jag sen knäckemacka.
nu har jag precis skrivit kemi prov, det gick åt helvete rent ut sakt.
fuck my life liksom ?
vi slutar efter denna lektionen men stannar på skolan med älskling för han har fler lektioner.
i eftermiddag åker jag iväg, säger inte var än, det får ni läsa senare.
hoppas jag kan uppdatera mycket i helgen, vi får se, håll utkik efter fler inlägg i eftermiddag.

ha så länge en underbar fredag/ a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0