LIGGER UTE I SOLEN

gårdagen va jätte bra faktiskt, vaknade bredvid Johanna som sov en halvtimme längre än mig,
hon stack sen direkt för hon skulle iväg.
jag åt frukost och sen stack jag ut och spelade kub med pappi, jag vann inte..
låg sedan en timme typ på studsemattan och halv sov, dock blev det kallt så jag gick in och kollade på Sune i Grekland med la familla.
vi traskade sen ner till byn och handlade lite, glass och annat.
sen kom vi hem och chillade, spelade spel och så.
på kvällen kollade vi avatar och jag somnade tidigt.
nu ligger jag ute i gräset och kollar på min kise, som smyger runt i buskarna,
snart ska jag kolla på film.
i eftermiddag ska jag äntligen få träffa min älskling igen !
men nu ska jag sluta skriva och se om filmen är klar laddad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0