NATIONELLA I MATTE ÄR ÄNTLIGEN KLART

har precis suttit och skrivit allt jag kan i lite mer än en timme,
herregud vad bra det gick alltså !
alltid bara flöt på, sådan riktig matte feeling jag fick så hoppas jag nu att det väl syns på resultatet också.
nu har jag nog bara ett nationella kvar, det är muntligt i engelska, dock inte idag.
på lunchrasten stack jag och några vänner ner till Hydro och handlade,
jag och André köpte korv medan dom andra var mer onyttiga och handlade glass.
fast det ska nog jag och André göra efter skolan,
vi är ju lediga imorgon så jag tillbringar natten hos min älskling.
fast jag ska ändå träna ikväll, ska bli så skönt.

visste ni att det är otroligt långtråkigt och jobbigt att sitta kvar i klassrummet efter ett nationella ?
just nu har vi tjugofem minuter kvar att bara sitta och glo,
känns ju ganska onödigt när man hade kunnat traska hemåt,
men vad ska man göra ?
värdet idag är riktigt underbar, över tjugograder och klarblå himmel.
hade som "mål" eller vad man ska säga, att jag inte skulle gå i shorts innan temperaturen går över tjugo,
så idag är första shortsdagen för mig detta året.
och denna dagen tillbringar jag med mina nya hollister shorts, riktigt sköna och snygga.
så många shorts nu för tiden som är höga i midjan, eller långa ner på benen,
eller så är dem vikta nere i kanten,
vilket jag inte gillar för kanten viks alltid upp på ett ställe och det tycker
jag att det är inte alla snyggt..

nä gud vad långt detta inlägget blev,
ska nog skriva en roman eller något.
har faktiskt funderat på att skriva en självbiografi, men vet inte om den skulle blivit så speciellt intressant.
haha nä nu får jag sluta, kommer fler inlägg senare så kika in fler gånger.
ha det bra i det härliga vädret så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0