SKOLA & EMPORIA

vaknade med ett ryck när klockan ringde imorse,
kändes som det var mitt i natten och jag blev sur på min mobil..
sen när jag kom till skolan kom jag på att det skulle vara mångfaldsdag,
kom i en inte jätte rolig grupp med 6or och 3or.
sen på lunchen stack jag och André hem till honom och åt, varm macka, gott somfan.
sen när mångfaldsdagen var slut så stack vi in till bilden,
som jag sakt innan så håller vi på med ett stort projekt, och fick extra till idag.
kom hem vid halv fem, då pappa kom bara lite efter mig och sen stack vi till emporia.
shoppade en del saker, åt sushi och hade kvalitets tid.
snart kommer bilder på mina inköp men inte idag,
sitter och kollar biggerst loser med pappa nu.
så nu slutar jag skriva men vi hörs snart igen, sovgott alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0