STEKER I SOLEN

igår spenderades med älskling,
vaknade upp av att höll om mig och viskade att han älskade mig.
då va klockan typ nio, sen kollade vi på film,
vi åt frukost och sen vid halv sex tiden så stack vi till gymmet och var där i en och en halv timme.
älskar att träna med André, man får sån motivation och det blir aldrig tråkigt.
sen på kvällen var jag hemma och kollade film med familjen.
en riktigt konstig som gick på 11an, men ändå bra på ett sätt.
imorse så delade mitt kära fotbollslag ut ägg i veberöd.
när klockan ringde imorse så var det 20 grader varmt, helt sjukt!
nu sitter jag och chillar i trädgården med fina lillasyster,
vi solar, snackar och lyssnar på musik.
om typ en timme sticker jag till André igen.

uppdaterar mer ikväll, med bilder och så,
håll utkik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0