TJEJKVÄLL

igår var jag ju och spelade fotbollscup i Staffanstorp och vi vann hela cupen,

älskar att kalla mig mästare !
haha, nä men vi är fett grymma.
sen stack jag hem till mamma och sov där, mös med mina bus pojkar,

var ute och gick med dem imorse på en gård med djur och lekplatser.
sen åkte jag hem och fixade inför kvällen och va nere och köpte godis.
vid sex tiden kom mina vänner hit, vi spelade kub, åt mat, spelade spel och hade sjukt kul.
haha måste bara berätta att min kära vän Johanna sprang rakt in i vår uterumsdörr, hon trodde det va öppet och gud vilket skratt vi fick.
nu ligger jag och hon i sängen och kollar Hannah Montana.
hon sover här inatt medans dem andra har stuckit hem, men vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0