WORK OUT DAY

inte mycket mer att skriva än detta.

- vårstaffeten i skolan, min klass kom 4a, jag sprang allt vad jag kunde 1000 meter och sedan 500 meter.
- tränade i en och en halv timme på actic med älskling och en vän.
- joggade i ca 50 minuter då jag dömde en fotbollsmatch.

just nu känner jag mig extra duktig också för att jag sitter med en smoothy i handen och myser framför tvn.
ska träna riktigt hårt nu innan vi slutar för att kunna vara stolt över min kropp på sommaren.

är det bara jag som tycker att det är 100 gånger snyggare på en tjej om man har mindre bröst och smal och vältränad kropp istället för stora bröst och inte så vältrand kropp ?
så nu har jag skrivit det också,
kanske taskigt men sanning enligt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0