HEMMA FRÅN PARIS

igår kom vi hem ifrån paris, gud vilka minnen vi har skapat. 
detta var det sista vi gjorde tillsammans som ett fotbollslag och jag kommer sakna allihopa så mycket. 
jag kommer även här på bloggen inom kort lägga upp bilderna ifrån min systemkamera och sedan 
även ett inlägg om våra år tillsammans på och utanför planen.. 
 
igår då tog vi bussen ifrån hotellet till flygplatsen vid tolv tiden. 
det var väldigt mycket strul med sex av våra biljetter och dem höll på att inte få åka med oss andra hem,
men fem minuter innan vi skulle släppas på planet som gick klockan fyra så vi dem biljetterna. 
vi kom sedan till danmaks flygplats där alla sprang in på victoria's secret och köpte parfymer. 
vi blev sedan hämtade av föräldrar som körde oss till vår klubbstuga där vi hade ett litet möte och 
körde vår underbara låt för sista gången tillsammans. 
 
jag blev sedan körd av pappa hem till andré där jag även sov inatt, 
så mysigt att få träffa honom efter en vecka ifrån varandra.
men nu måste jag springa iväg till bussen mot skolan där vi ska fira min kära vän med tårta innan skolan börjar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0