KÄNNS SOM EN KORT VECKA

idag har varit en bra dag, väldigt många skratt och jag har verkligen mått bra. 
i skolan så hade vi tre lektioner, 
vilket är skönt, idrotten som vi hade sist var väldigt rolig. 
vi byggde olika sorters mänskliga pyramider hela lektionen. 
 
efter jag hade slutat väntade jag i tio minuter på min pojke, 
vi åkte bussen hem tillsammans och pratade lite sen.  
när jag kom hem åt jag lite snabbt och drog mig sedan till gymmet. 
gick bara powerwalk på löpbandet i en halvtimme, 
för att rensa skallen och drömma mig bort lite, jag mår så bra av att träna och när jag inte tränat på länge mår jag dåligt i inombords. 
det är så skönt att bara koppla bort allt annat och tänka på musiken som pumpar i öronen. 
  
efter gymmet var jag hemma en sväng för att duscha och sedan stack jag för att träffa André. 
nu ligger jag hemma i sängen och njuter av långhelg. 
har dock ett utvecklingssamtal imorgon men det går snabbt. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0