SKÖN OCH BEHÖVLIG SLAPPDAG

älskar verkligen sådana här dagar med min pojkvän när vi vaknade ganska sent, 
sen ligger kvar och drar oss och äter en stadig frukost. 
sen att vi bara ligger hela dagen framför tv'n och tar det lugnt. 
riktigt mysigt att helt plötsligt somna till och vakna några minuter senare av att han kysser på min panna.
 
ikväll har jag iallafall gjort vettiga saker, 
jag har dushat, målat mina naglar, noppat ögopnbrynen, 
rensat i min garderod och planerat helgen. 
på lördag ska jag iväg på fest i borgeby vilket ska bli sjukt kul, ska även övningsköra igen 
och städa mitt rum ordentligt. 
 
nu sitter jag har precis ätit nybakade tekakot och ska kolla lite på tv innan sängen kallar. 
imorgon är det vanlig skoldag men ska försöka slänga in ett inlägg innan jag börjar. 
det är torsdag imorgon vilket betyder att jag börjar tolv. 
ha det bra alla ni som ska gå upp tidigt, vi hörs. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0