ÄNTLIGEN FRI IFRÅN LÄXOR

iallafall ett tag, nu är det ju snart lov och därför ger lärarna oss inte läxor. 
ganska skönt, det är det bästa med lovet. 
förutom att vara med min pojkvän och sova länge om dagarna.
 
idag har inte hänt så speciellt mycket, 
har varit i skolan och haft mediaprukuktion, svenska & engelska. 
ganska bra dag blev godkänd på vårt bokprat på engelska. 
efter skolan så åkte jag hem, sov hela vägen tills min kära vän Noémie väckte mig.. 
hon skickade en snapchat bild på en på hennes buss som sov och väckte mig med det. 
jag blev ganska sur men det var nog tur annars hade jag missat att hoppa av bussen. 
 
nu sitter jag i soffan och har precis duschat och ätit middag. 
ska kolla på tv och sova tidigt idag, 
vill bara att det ska bli lördag för jag och André ska ha en riktig mysdag. 
mer om det på söndag, men nu ska jag kolla på tv. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0