BRA MED LOV IBLAND

hej alla kära läsarem hur mår ni ? 
jag mår ganska bra faktiskt, har varit en ganska stressig dag men nu är det en lugn kväll. 
jag sov hos min andré inatt, vi somnade väldigt sent och innan vi somnade när klockan var runt halv två 
så gjorde andré macka till mig för jag var så hungrig. 
vi kollade på avatar och somnade runt tre kanske vet inte riktigt tiden.. 
 
jag vaknade vid sju och kunde inte somna om, väckte sen andré vid nio.
dock så blev han inte kontaktbar förren vid halv tio. 
haha han är hopplös på att vakna när han egentligen inte måste gå upp, men så får det vara. 
vi fixade oss sen och vid två tog vi bussen in till lund, jag skulle handla skydds plast och skal till min
nya iphone 5s som ligger hemma hos mamma och väntar på mig, jag får det imorgon, äntligen! 
jag kom sen hem vid halv fem tiden och började packa inför paris som jag sticker till med mitt fotbollslag på fredag.
det ska bli så himla kul, vi har samlat pengar till det i över två år nu och äntligen så ska vi åka. 
 har också idag käkat lite middag som blev dill stuvad potatis med lax. 
så grymt gott, det var in favoit rätt när jag var mindre och så gott att äta lite ibland. 
 
men jag ska sticka ner till gymmet en stund nu, 
vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon innan jag sticker till mamma. 
ha det underbart sålänge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0