DET BLEV EN TILL MYSDAG

jag vaknade upp bredvid världens vackraste pojke imorse. 
det finns nog inte en ända känsla en den känslan i hela världen, och att känna sig riktigt älskad. 
vi gick iallafall upp och tog frukost med in på rummet och kollade lite tv, 
sen gjorde vi inget annat på hela dagen än att bara ligga och hålla om varandra och mysa framför tvn. 
det var extra mysigt eftersom det är storm utomhus med regn och kyla så är det skönt med en mysig pojkvän och en varm säng.. 
 
jag kom iallafall hem ikväll, 
pappa hämtade mig och vi käkade tillsammans, spelade sedan spel eftersom mina systrar har varit hos mamma i två veckor nu så va det mysigt med lite tid tillsammans. 
sen kollade vi på "tillsammans mot cancern" på tv och jag mådde så dåligt. 
det var iallafall en otroligt bra gala som jag tycker dem borde ha oftare. 
 
nu ska jag sova lite, 
och kolla lite på Hannah Montana the movie innan. 
men sov gott alla mysiga läsare. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0