EN BRA MÅNDAG

ja idag har det varit en bra måndag helt enkelt, förutom en sak.. 
vi skulle ja naturkunskapsprov och därför fick inte vi vår otroligt sköna sovmorgon på måndagen. 
det är faktiskt sjukt skönt att börja elva på måndagar men såklart inte idag då jag offentligen behövde det som mest. 
 
som ni vet så var det gymnasie/insparksfest i lördags på slagthuset i Malmö, det var så sjukt kul. 
innan vi stack till Malmö så var jag och några tjejer i min klass hos mig och hade det fett ballt. 
vi lagade tacos, fixade oss och lite mer.. 
jag kom hem vid lite i tre till André och vi somnade inte förrän efter fyra, så igår var jag sjukt trött och hade sån huvudverk. 
 
igår hade jag och André en chill/mysdag men vi pluggade faktisk en del också. 
när jag kom hem åt vi kyckling sallad och det var så gott och fräscht. 
nu sitter jag på skolan och väntar på André, uppdaterade blogg.se Appen igår och jag älskar den! 
men nu ska jag sluta skiva, vi hörs. 
bild från i lördagskväll 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0