EN RIKTIGT MYSIG SÖNDAG

det allra bästa med idag är ju först och främst att jag både vaknade bredvid André och att jag kommer somna bredvid honom. 
men annars är det att man ställde tillbaka klockan en timme så att dygnet blir en timme längre. 
så himla skönt och det va bra med en extra timmes sömn inatt faktiskt. 
 
tänkte berätta lite till om igår, 
jag och André beställde som ni vet Kina mat och hämtade den direkt efter jag hade bloggat igår. 
sen satt vi och snacka lite med hans familj sen gick vi ut och skar i pumpor och dem blev skit fina och den efter det gick vi in och åt morotskakan som vi bakade. 
vi badade sen jacuzzi och mös framför en film och somnade vid halv ett. 
vi hade en otroligt mysig dag och det ska vi göra fler gånger. 
 
imorse blev vi väckta av Andrés mamma och vi åt en jättemysig frukost allihopa tillsammans, 
nyköpta bullar, våfflor, bacon, ärggröra.. 
det var en riktig lyxfrukost. 
sen fixade vi oss och åkte iväg till älsklings första handbollsmatch med hans nya lag, det gick väldigt bra för André. 

nu sitter jag hemma hos André med hans mamma och kollar lite tv. 
André är bara iväg en kort stund för att hjälpa sin pappa. 
ikväll som sagt sover jag här igen så blir nog ingen mer bloggning idag. 
lite bilder ifrån igårkväll. 
 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0