EN SPECIELL FRÅGESTUND

har hänt både mycket och lite dem senaste dagarna men jag ber om förlåtelse för otroligt dålig uppdatering här på bloggen,
jag ska bli bättre jag lovar men har haft mycket att plugga på denna veckan.
har mitt första gymnasieprov nu imorgon och därför har jag pluggat väldigt mycket historia.

men iallafall, jag har precis gått igenom allting nu en gång till och känner att jag kommer klara detta imorgon.
visste ni att imorgon, första gången jag verkligen skulle vilja sluta senare så ska jag sluta 11.25, sen ska jag klockan 16.00 fika med mina vänner ifrån min förra klass på espresso house.
så jag har många dö timmar att tillbringa i Lund.

jag hade tänkt att ni skulle ge förslag på vad jag ska skriva om,
tillexempel : vad är ditt bästa sommarminne ? osv.. så får jag lite fler och roliga uppdateringar,
alltså en frågestund med större frågor som jag kan svara längre på.
så det är bara att fråga på så ska jag svara på dem lite då och då men så snabbt som möljigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0