FULLPROPPAD TISDAG

hej mina kära läsare, är allt bra med er?
men mig är det iallafall jätte bra.
dagen idag har bara blivit bättre och bättre, förutom en liten svacka.

jag vaknade av ett riktigt ryck när alarmet ringde imorse, jag blev riktigt rädd faktiskt.
jag gjorde iallafall mannagryns gröt till frukost imorse, eller ja, i förmiddags..
vissa har ju tur att börja tio över tolv,
men det finns negativa saker med det ska ni veta!
det dåliga och jobbiga är att det blir helt fel med maten, jag har lite problem med min mage när jag inte får äta som jag ska och dessa dagar jag börjar sent har jag ingen lunchtid i skolan,
jag äter frukost vid nio tiden, och kommer hem sedan vid fem på eftermiddagen..
jag brukar ha med mig frukt till skolan men det hjälper inte, påvägen hem idag hade jag sån sjukt jobbig kramp i magen och hon som satt bredvid mig satt och smaskade på ett äpple.
gissa om jag blev sur, herregud.

iallafall, när jag kom hem slängde jag i mig lite mat.
sen senare på kvällen åt vi tacos till middag, så gott !
jag har också varit hemma hos min älskling i ett par timmar och hjälp honom med danska glosor, gud så bra det gick.
nu ska jag sova, har precis duschat och tvättat ansiktet inför imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0