INTE MYCKET UPPDATERING IDAG

för jag och min pojkvän har en mysdag, 
vi bestämde innan att vi skulle hitta en dag där vi bara gjorde saker vi älskar 
och att vi skulle lägga iväg våra mobiler. 
vi har kollat på en skit bra film, spelat spel och bakat morotskaka. 
vi har det jättemysigt och har precis beställt mat ifrån thai/Kina restaurangen i vår by och Andrés bror ska hämta den om tjugo minuter. 
André sitter just nu på toa och kände att jag ville slänga upp ett inlägg här slängde han gjorde det. 
 
igårkväll var en mysig hemmakväll med familjen, 
vi käkade sushi och kollade på idol. 
jag somnade ganska tidigt för att jag var otroligt trött efter en tuff vecka i skolan. 
nu har jag iallafall äntligen lov och ska ta det lugnt och sova länge. 
men nu ska jag spela lite innan André är klar på toaletten, ha det bra så hörs vi. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0