MIN FÖRSTA LOGGA

 
 
idag på digitalt skapande skulle vi skapa en företags logga. 
jag tänkte att jag älskar att fotografera och mitt drömyrke  är att bli fotograf så då ville jag göra en egen logga.
jag har jobbade med denna bilden i unigefär en timme innan jag blev helt klar. 
jag har gjort den svarta kameran själv och blomm bilden är en bild jag själv tog hemma i våras. 
jag är riktigt nöjd och hoppas att ni också gillade denna ? 
 
men nu får jag stänga ner och fortsätta med att leka i photoshop 
alltså ni anar inte hur otroligt kul det är ? 
det är liksom som en dröm att hålla på med sådant man verkligen älskar i skolan. 
men ha det bra så hörs vi ikväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0