PARIS IMORGON

idag har jag varit hos min mamma hela dagen och det har varit så mysigt.
jag fick min iphone 5s, vi bakade pepparkakor, busat med mina pojkar.. 
och en massa andra roliga saker har jag gjort. 
jag vaknade av mig själv lite över åtta, jo men man har väl lov för att vakna tidigare än man gör till skolan ?
nej verkligen inte men kunde inte osva längre, så jag åt frukost och cyklade till mamma tidigare.
måste bara berätta hur mycket jag älskar min nya telefon. 
den är så himla snabb, snygg och cool, kan ju låsa upp den med fingeravtryck hur coolt är inte det ?
 
iallafall, när jag sen blev hem körd till pappa av mamma så kollade jag lite på dam landslaget i fotboll
som spelade em kval och vann, sen käkade jag mackor och satte mig på rummet vid min dator
och har suttit här några timmar nu faktiskt. 
har spelat ett spel jag och andré började spela i tisdags och lyssnat på musik. 
just nu väntar jag på att min minsta syster ska komma hem för vi ska kolla film och sen sover hos i min säng inatt,
det är så mysigt när hon gör det, vi träffas ju bara två veckor i månaden och det är ganska jobbigt faktiskt. 
saknar mina systrar så mycket när dem inte är hos mig, jag gör verkligen det. 
 
justdet, tänkte ta upp det nu också. 
sticker ju till paris med fotbollslaget imorgon och det finns gratis wifi på hotellet så jag kommer
att blogga varje kväll. 
jag kommer även att fotografera mycket på dagarna både med mobilen och systemkameran. 
kommer varje kväll lägga ut bilder ifrån mobilen och sen kommer ett längre inlägg om någon vecka när jag 
har hunnit kolla igenom bilderna på systemkameran och då får ni se dem. 
det är ganska sorligt för detta är det sista vi gör som ett lag, men ja så är det. 
men nu ska jag försöka att klara min bana så vi hörs imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0