PLUGG HOS BABE

idag har varit som igår, först skola sen mer plugg .. 
dock har idag varit så mycket bättre än igår, 
vi hade roliga lektioner idag, jag hade samlat med min mentor och han är även min engelsklärare så jag fick hjälp av honom. 
gillar honom så mycket, han är en riktigt bra lärare. 
iallafall, vi hade också föreläsning i aulan om studieteknik, vilket jag tyckte var otroligt bra. 
fick så mycket hjälp av honom som föreläste och tog verkligen åt mig. 

efter skolan stack jag hem till André och hat pluggat hos honom hela tiden, 
men också myst med hans ett åriga kusin som gillar mig riktigt mycket. 
han kom upp och ville krama mig hur länge som helst, så gulligt. 
sen fortsatte jag och André att plugga och jag har totalt på idag och igår sammanfattat 90 sidor i Naturkunskapsboken och jag är så stolt över mig själv. 

inatt sover jag här hos älsklingen och vi ska nog snart starta en mysig film att somna till, först jag jag kolla igenom alla mina anteckningar igen. 
jag har verkligen tagit tag i plugget ju på gymnasiet och jag känner hur hela jag blir glad och varm i hjärtat när jag kan vad jag ska på läxförhör. 
godnatt och sov gott mina kära läsare så hörs vi imorgon. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0