SÅ OTROLIGT FÖRKYLD

bara jag som hatar att vara förkyld ? 
jag har varit det nu i två dagar med ordentligt förkyld i en dag, alltså idag.. 
näsan rinner och rinner och jag vill bara lägga mig i sängen där hemma, men tyvärr är jag i skolan.
skulle ockås behöva dricka en liter kokhett te men massa socker och honung men har inte det här. 
ibland suger livet mina vänner och idag är en sådan dag.
jag beslöt mig iallafall i morse att inte ta med idrottskläder så nu sitter jag i hallen och kollar på min kall när dem lirar volleybol, gud jag saknar min förra klass, eller ja, på idrottslektionerna. 
denna nya klassen är inte så "idrottig" och "vinnarskallig" som min förra klass och jag älskade det. 
här är det liksom på lek och på svaleboskolan var det på liv eller död. 
 
förövrigt har skolan varit bra idag, har haft två naturkunskaps lektioner och en matte lektion. 
matten går segt här på gymnasiet, men det är för att jag gick ifrån en sådan otroligt bra mattelärare i 9an till en som mumlar lite och jag förstår inte när han förklarar. 
lite för mycket gnäll i detta inlägget känner jag. 
efter skolan ska jag pussa och krama på min pojkvän och sen gå och köpa ett litet paraply i stan, 
jag har ju köpt en JOMFA by kenza jacka och den har ingen luva eller så och vill inte förstöra pälsen om det regnar så ett paraply får det bli.
men sen när jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt och kolla på en film med en massa te och soppa får det bli till middag för mig idag, men nu ska jag sluta så jag hinner packa ihop min dator.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0