DET SUGER ATT VARA UTELÅST

ja, som rubriken säger så är jag utelåst..
kom hem för kanske en kvart sen och upptäckte att jag får sitta här ute ett tag.
igårkväll var iallafall jätte mysig och bra,
jag och André var hos min mamma på middag och sen kollade vi på idol där.
men massa godis + chips.
vi cyklade hem vid lite över tio till André och då pratade vi, kollade serie avsnitt och sen Disney channel och sedan somnade vi.

vi vaknade idag lite innan tio, fixade oss och åt frukost.
sen stack han iväg med sina föräldrar och jag stack hem..
nu sitter jag här ute och skriver, ikväll ska jag iväg till Ystad på middag.
trevligt kommer det att bli,
idag hade jag tänkt sticka ut och fota på dagen men det går inte eftersom kameran ligger inne.. riktigt synd för det är klarblå himmel med solen som värmer på det fina gula/oranga löven i träden.
men det får bli någon annan dag istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0