FIRAT KUSINEN

igårkväll/eftermiddag var helt fantstisk,
jag skrev ett långt inlägg och försökte ladda upp det antal gånger men det ville inte..
så jag sammanfattar det kort nu, efter skolan så stack jag och André in till stan, vi fixade lite saker och den åt vi på resturang.
vi gick sen och handlade godis och sen satte vi oss på en bänk och pratade.
bion var sen bra och värd pengarna,
vi åkte sedan hem och somnade framför en film.

idag vaknade vi tidigt och startade tvn, vi kollade på en film på Disney channel och sen åt frukost.
jag fixade mig och stack till min frisör,
klippte av mellan 5 och 7 centimeter..
men det blev bra, känns så skönt med fräscht hår.
jag blev sedan hämtad och vi körde direkt till mina kusiner,
vi har sen varit här sen dess, snackat, skrattat, ätit, spelat fotboll ja allt möjligt.
nu ligger jag på madrassen jag ska sova på inatt och kollar mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0