HEJ ALLA GLADA

igår hade jag inte tid att blogga, förlåt mig mina kära läsare..
slängde iallafall in en bild och det är bättre än inget iallafall.
efter skolan igår stack jag och André och handlade inför idag, ansiktsfärg och han köpte strumpbyxor och vingar.
senare på kvällen va ja ute och sprang en lite runda och sen slappade jag mest vid tvn.

idag började jag kvart i nio, men bussen va tjugofem minuter sent så ja kom lite sent..
men det gjorde inget för vi hade inte börjat ändå,
vi hade ju insparken idag så på morgonen fixade vi bara oss, gjorde hejaramsa och gjorde ett litet plakat.
sen käkade vi lunch och hade samling igen.

vi begav vi oss sen till Stadsparken i Lund och det är skit kul, vi hade typ olika lekar och hade skit kul med klassen.
och sen sprang vi ju runt som svarta blåbär liksom, haha vi skulle vara "blue man group" men ingen fattade det typ.
men ja, det var sjukt kul ändå.
efter Stadsparken stack jag, André och Frida till Burger King och åt mat.
så sjukt gott helt galet, har varit så sugen på det otroligt länge och André hade lovat mig att bjuda mig på mat.
sen så stack jag och André till gymmet här i byn och nu sitter jag mest och tar det lugnt, ska sticka till André ett tag och snacka om imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0