HEL DAG MED SHOPPING

vaknade tidigt imorse för att pappi väckte mig,
kollade lite tv och sen åt vi frukost tillsammans allihopa.
när klockan sen var tolv åkte vi iväg och kom till Malmö och emporia vid halv ett tiden.

jag handlade en massa fina saker, älskar att kunna gå och köpa det jag vill liksom.
så är det när man jobbat en massa i sommar, iallafall, vi åt lunch vis halvt två, jag tog såklart sushi.
det tar jag alltid där för det är så otroligt gott.

vi gick sen runt några timmar till och sen fikade vi, då tog jag en hallon muffins med dricka till.
sen gick vi ner till Willys och handlade mat och körde hem.
till middag åt jag kräftsallad med dressing till, så gott!
jag provade sedan lite kläder jag köpte under dagen och matchade med olika saker jag redan hade.
sen stack jag ut och träffade min André, vi var med varandra i typ en och en halv timme, nu har jag och hunnit att måla mina naglar inför morgondagen.
men nu ska jag gå in och lägga mig, förlåt för dålig uppdatering i helgen men har inte haft tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0