MÅNDAG IGEN ..

har varit en helt okej dag såhär efter en helt underbar helg.
det är iallafall bra att jag börjar tolv på måndagar så man kan sova länge och ta det lugnt på morgonen liksom,
sen slippa alla andra som ska upp på morgonen, att vara själv på morgonen när jag ska iväg är det bästa som finns !
hatar att alla andra pratar med mig och så.. vill bara typ skrika att dem ska hålla käften.

men tillbaka till idag, mötte upp mina fina vänner vid polishuset lite ifrån vår skola.
vi hade tre lektioner var av en var mentorstid i tjugo minuter och den sista lektionen stack jag tjugo minuter tidigare för att jag skulle iväg på möte.
efter jag stack till bussen mötte jag en vän och åkte med henne hem.
sen stack jag direkt hem till André och stack och pluggade matte, sen har jag och han pluggat i så många timmar.
vi tog en halvtimmes paus då vi åt.
sen startade vi att plugga igen, han är så bra på att förklara och det behöver jag verkligen.

men nu sitter jag iallafall hemma och kollar på ensam mamma söker på tv,
har kollat på det sen ja var liten och nu kommer en ny säsong och jag blev så glad.
men nu ska jag fokusera på programmet och sluta skriva om ingenting,
vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0