SLAPP DAG FRAMFÖR DATORN

blev väckt idag av att min mosters pojkvän och min bror sprang in där jag sov och skrek på oss, 
klockan var då runt nio på morgonen och jag var skit trött.. 
jag tog på mig kläder och gick ner och åt frukost med dem andra. 
efter frukost så packade vi våra saker och satte oss i bilden för att åka hem,
jag blev lämnad av min mamma hos min frisör för att ta min cykel och cykla hem. 
när jag kom hem gjorde jag min labbrapport ifrån kemin och lämna in den via datorn, 
sen dess har jag suttit framför datorn och kollar på pretty little liars och det börjar bli riktigt spännande nu,
kan inte släppa mig igrån datorn, som tur är så fick jag en lapptop från skolan så jag kan sitta i soffan. 
jag har också bestämmt trätt med min kära pojkvän ikväll, mysigt att få pussa på honom lite.
men innan dess ska jag äta en efterlängtad köttgryta med ris till, så himla gott. 
har längtat efter sån mat under hela sommaren, tycker det är så långtråkigt med bara grillat hela tiden
så jag har verkligen längtat efter grytor och soppor som kommer nu på hösten/vintern. 
 
men nä, nu ska jag kolla lite på facebook och instagram innan jag ska äta och sen iväg,
men ni får ha det så bra alla kära läsare sålänge tills vi hörs nästa gång. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0