TILLBAKA I SKOLAN

förlåt mina kära läsare för att jag uppdaterar så fruktansvärt dåligt nu på sista tiden,
jag lovar verkligen att det ska bli mycket bättre bloggning.
idag har jag iallafall varit i skolan och träffat mina kära vänner, kul att vara tillbaka efter två dagars frånvaro.
det är inte så kul att vara sjuk, man kommer så mycket efter känns det som.
men det gick ändå bra idag, även om min hals skar varje gång jag pratade liksom..

jag fick inte heller vara med på idrotten, men det var riktigt kul att kolla på,
det var bara en massa lekar och Gud som jag skrattade.
efter skolan stack jag och handlade frukt på Coop och en dricka,
satte mig sen på en bänk vid skolan och då kom min saknade vän Tova fram till mig,
vi satt och snackade ett tag sen gick vi tillsammans med André till bussen,
sen vid centralen träffade jag min saknade vän Victor också, så stog och snackade med honom tills bussen kom.
vi åkte hem och när jag väl var hemma så började jag plugga..
jag åt senare och kollade lite tv, stack till André och kramade om honom och nu ligger jag i sängen och ska snart sova.

imorgon uppdaterar jag mer, lovar er det.
ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0