VÄRSTA NATTEN PÅ EVIGHETER

hej alla kära läsare, hur mår ni idag ? själv mår jag riktigt dåligt faktiskt..
först tänkte jag bara säga förlåt för att jag bloggat så dåligt på sista tiden,
jag har inte lagt upp speciellt roliga inlägg och ibland bara bilder.
men så är det just nu, jag har inte tid att sitta vid datorn länge för att fixa här, jag är ledsen och jag lovar att det kommer bli bättre snart.

sen tillbaka till igårkväll/natt, jag kännde en stor jobbig klump i magen när jag gick och la mig igår, jag vet inte varför.
sen ringde jag André när jag väl låg klar för att sova,
jag var så ledsen att han inte hörde var jag sa ler huvud taget..
men sen vid tolv tiden ringde jag pappa, han svarade inte så jag gick in och hämtade honom ifrån hans säng,
han kom in och la sig hon mig i kanske en kvart men han kunde inte sova så han gick tillbaka..
jag ringde André igen antal gånger och pratade tillslut med honom utan att gråta, jag vet inte vad det var med mig allt känndes bara så hopplöst liksom.
vid fem i tre inatt kollade jag på mobil för sista gången och sen somnade jag en stund efter det..
imorse när jag vaknade känndes allt som en dröm, en jobbig mardröm..
men så är det ibland, livet vill annat än mig själv och man får bra leva med det.

vet egentligen inte varför jag berättade det för er ville bara dela med mig om varför jag kanske inte kommer blogg idag för jag är så fruktansvärt trött,
men det blir förhoppningsvis bättre om någon timme.
men nu ska jag sova lite på bussen innan jag är framme i Lund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0