ÄNTLIGEN ÄR PLUGGANDET ÖVER

imorse hade jag som jag skrev igår en underbar och verkligen välbehövlig sovmorgon,
jag sov till nio då jag gick upp och fixade mig. 
jag tog bussen och kom fram till skolan vid elva för att äta lunch med andré. 
sen var jag med honom till tolvdå han började igen och då stack jag till min älskade tullan. 
vi satt med några andra i vår klass och snackade tills vi började. 
efter mattelektionen hade vi idrottsprovet och det gick riktigt bra faktiskt.
hoppas på ett nytt C som jag fick på det förra. 
 
efter jag skrivit klart provet väntade jag en kort stund på andré innan han slutade,
när jag sen kom hem bytade jag om direkt och stack ut och sprang 3,5 kilometer.
när jag hade sprungit klart gjorde jag även några övningar hemma.
sen har jag också hunnit med att äta, duscha, raka benen, ha hårimpackning och noppat ögonbrynen. 
och det är så himla skönt att inte ha en massa läxor att plugga på. 
nu ska jag kolla top model och sen sova tidigt, ha det bra. 
 nu när det kalla vädret kommer tillbaka så får ni en sommarbild på mig och mina systrar ifrån stockholm.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0