EN BÄTTRE FREDAG

dagen hitintills har varit riktigt bra faktiskt.
jag fick sovmorgon idag pga att halv klassen hade muntligt svenska nationella,
den en och en halv extra timmen gjorde så mycket och var verkligen behövligt, 
dettutom fick jag då åka bussen med min älskling vilket gjorde allt mycket bättre. 
när jag kom till skolan hade jag bara en lektion och sen käkade jag lunch i skolan.
jag tog sedan bussen hem och sov hela vägen, så skönt. 
jag kom hem vid halv ett så jag skrev till tal till svenska nationella och sedan stekte jag kyckling.
jag har precis kollat på ett pretty little liars avsnitt bara för att jag kände för det och nu sitter jag här.
jag ska snart byta om och göra en kycklingsallad till mig själv innan jag sticker och dömer. 
sen ikväll ska jag även hem till andré en sväng och sova tidigt. 
ha e bra fredagskväll så uppdaterar jag kanske sen igen. 
  
hade ingen ny bild så det får bli en gamal, ha det bra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0